ویروس جدید «نیپا» جنوب هند را در حالت آماده‌باش قرار داد آنتی بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از استاندارد جهانی تجویز می‌شود خراسان رضوی پیشرو در شناسایی و اهدای عضو در کشور | اهداکنندگان مرگ مغزی به ۳۲۴ بیمار نیازمند به عضو، زندگی دوباره بخشیدند تقریبا تمام افراد بالای ۶۵ سال مبتلا به آب مروارید می‌شوند آزمون تعیین رشته مجدد، برای کدام دانش‌آموزان برگزار می‌شود؟ کاهش نسبی دمای هوای برخی مناطق کشور از اواسط هفته آینده (۲ مرداد ۱۴۰۳) متن دقیق آیین‌نامه اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان چیست؟ | واریز مبلغ ماهانه یک میلیون تومان به حساب بازنشستگان کشوری و لشکری و صندوق فولاد انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان
سرخط خبرها

هواشناسی هشدار داد؛ پیش‌بینی بارش‌های شدید محلی در نوار شرقی خراسان شمالی و نیمه شمالی خراسان رضوی (۲۳ تیر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۸۹۵۶
  • ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱
هواشناسی هشدار داد؛ پیش‌بینی بارش‌های شدید محلی در نوار شرقی خراسان شمالی و نیمه شمالی خراسان رضوی (۲۳ تیر ۱۴۰۳)
سازمان هواشناسی کشور ضمن صدور هشدار سطح نارنجی اعلام کرد: فعالیت سامانه بارشی همراه با بارش‌های شدید محلی در نوار شرقی خراسان شمالی و نیمه شمالی خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، زمان فعالیت این سامانه روز شنبه است و اثرات مخاطره آمیزی همچون رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک، در نقاط مستعد بارش تگرگ در پی دارد.

فعالیت این سامانه اثرات مخاطره آمیزی همچون آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، صاعقه، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها و احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت و محصولات کشاورزی در پی دارد.

سازمان هواشناسی توصیه کرد: در زمان فعالیت سامانه نسبت به خودداری از سفر در جاده‌های کوهستانی، عدم اتراق و برپا کردن چادر‌های مسافرتی در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، خودداری از فعالیت طبیعت‌گردی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر، پرهیز از فعالیت‌های کوه‌نوردی، پرهیز از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع اقدام شود.

همچنین این سازمان توصیه کرد تا از استحکام سازه‌های موقت و لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها اطمینان حاصل شود و تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی، تسریع در جابجایی محصولات کشاورزی برداشت شده، آمادگی راهداری و سایر دستگاه‌های اجرایی خدمت رسان و امدادی در دستور کار باشد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->